Tokyo bespoke shoemaker Shoji Kawaguchi believes that the focus of a man's attire should be on his clothing, not his shoes. However, his shoes must be of a certain quality in order to pass muster.

The founder of the online streetwear resale marketplace explained how brands that leverage scarcity as their business model become valuable assets on the secondary market at BoF’s VOICES. Sou

What’s the view on sustainable luxury from the home to some of the world’s most famous luxury brands? I’m talking about Italy of course, and Milan in particular. Source: FSWIR, You

A los inversores y analistas de mercados les encanta realizar predicciones alarmantes sobre el futuro de las empresas en las que invierten, la mayoría de veces para suavizar el golpe de una p&

Mientras los mercados maduros luchan contra la recesión y la inestabilidad económica, el mercado de lujo de la India - con sus inigualables oportunidades de crecimiento- se muestra tan

La venta online de artículos de lujo crecerá al nada despreciable ritmo del 20% anual, hasta alcanzar los €11 mil millones en 2015. Tamaño aumento responde entre otros fact

Las principales casas del lujo se darán cita en las jornadas que el diario International Herald Tribune organiza del 16 al 18 de Noviembre en el hotel Ritz-Carlton de Berlín. “Lux